תה פקעות ורדים

מה הן פקעות ורדים ואיך לחזק את המערכת החיסונית?

פקעות ורדים הן פירות הורד, שצבען הוא בדרך כלל אדום-כתום, אבל ישנן גם פקעות בטווח הצבעים, סגול-שחור, הפקעות נוצרות לאחר האבקה מוצלחת של הפרחים באביב או תחילת הקיץ ומבשילות בסוף הקיץ ובסתיו.

 

ליצירת קשר לחצו כאן

 

לצפיה במוצר לחצו כאן

 

לפקעות שימושים רבים ומגוונים: תה צמחים, ריבה, סירופים, משקאות, פשטידות ולחמים, ניתן גם לאכול טריות כמו כל פרי אחר אך מומלץ להוציא מהן את השערות הדקיקות.

אחד השימושים הנפוצים ביותר הוא כמובן תה צמחים אשר בדרך כלל מעורבב גם עם צמח ההיביסקוס. בתרבויות שונות התפתחו מאכלים אופייניים, בהונגריה למשל, משתמשים בפקעות להכנת ברנדי מסורתי הקרוי: "Pálinka". בשוודיה נפוץ מאד מרק העשוי מהפקעות ונקרא: ""Nyponsoppa.

הפקעות מכילות כמות גבוהה מאד של ויטמין סי (426 מ"ג לכל 100 גרם) ונוגדי חימצון.

בסביבות אוקטובר כאשר מזג האוויר מתחיל להשתנות, עננים נאספים, הגשמים בפתח ורוחות הסתיו מקררות את האוויר, מתחילה גם עונה נוספת- עונת השפעת... קשה מאד להימנע מהמחלה העוטפת אותנו מכל עבר, אנחנו פוגשים אנשים מנוזלים וחולים בכל מקום, במקומות העבודה, בתחבורה הציבורית, במוסדות החינוך...אז מה עושים?

הכנה של הגוף וחיזוקה של המערכת החיסונית על מנת להתמודד עם הוירוסים והחיידקים. ישנן חליטת צמחים רבות העוזרות לנו "להכין" את הגוף מבעוד מועד ולהתמודד עם מחלות החורף. מומלץ לשתות חליטות צמחים פעמיים ביום לפחות מתחילת הסתיו. זאת דרך פשוטה נעימה וטעימה. אנו ממליצים על מספר חליטות היכולות לעזור הן כהכנה והן כהקלה בזמן המחלה.

חליטת קמומיל – מרגיעה ועוזרת לכאבי ראש

חליטת סמבוק – מסייעת בהצטננות ולכאבי גרון ונזלת.

חליטת מליסה – מחזקת את מערכות הגוף

חליטת ציפורן החתול – מחזקת את מערכת החיסון.

תה פקעות ורדים - ידוע ברפואה המסורתית כעוזר בחיזוק המערכת החיסונית, ניתן להשתמש בחליטת פקעות ורדים יחד עם חליטות נוספות על מנת להשיג אפקט חזק יותר.

אנו ממליצים לפנות אלינו ולשמוע עוד על פקעות ורדים. חליטה שלהן לתה תנעים לכם ולבני משפחתכם את ימי החורף הגשומים ואף תעזור להכין את המערכת החיסונית שלכם מפני מחלות. נשמח אם תצרו אתנו קשר בטלפון: 03-6815110 או צרו קשר כאן.