לוח שש בש למכירה

איך משחקים שש בש?

כמה שחקנים? המשחק מיועד לשני שחקנים.

מהי מטרת המשחק? להעביר את כל כלי המשחק ל"בית" שלך ומשם להוציא אותם מחוץ ללוח. הראשון שהוציא את כל הכלים החוצה הוא המנצח.

ליצירת קשר לחצו כאן

לצפיה במוצרים לחצו כאן

איך נראה הלוח וכמה כלים יש בו? על הלוח מצוירים עשרים וארבעה משולשים בשני צבעים. לכל שחקן יש חמש עשרה כלי משחק בצבע מסוים, ליריב יש כלי משחק בצבע שונה.

מי מתחיל? במשחק השש בש, יש שתי קוביות, בתחילת המשחק כל שחקן מקבל קובייה אחת ומטיל אותה. השחקן עם המספר הגבוה יותר הוא המתחיל, במידה ולשני השחקנים יש את אותה תוצאה מטילים את הקוביות שוב, עד אשר אחד מהם מקבל מספר גבוה יותר.

איך מזיזים את הכלים? השחקן מטיל את שתי הקוביות על לוח המשחק. בהתאם למספרים שעל הקוביות הוא מזיז את הכלים שעל הלוח. ניתן להזיז כלי אחד פעמיים , או שני כלים לפי התוצאה של הקוביות.(לדוגמא אם בקוביות יצאו המספרים שלוש וחמש, השחקן יכול להתקדם עם כלי אחד שלוש ועם כלי נוסף חמש, או להזיז כלי אחד שמונה צעדים).אי אפשר ללכת עם הכלים אחורה. כך שהתנועה של הכלים על הלוח היא בכיוונים מנוגדים.

לאיפה מותר להזיז את כלי המשחק? ניתן להזיז את הכלים אחרי הטלה למקום שכבר יש לך כלים, או למשולש ריק מכלים, או כאשר יש ליריב כלי בודד במשולש.

מה קורה כאשר הזזת את כלי המשחק שלך על כלי של היריב? במצב זה, לכדת את כלי היריב והוא מוצא מלוח המשחק, ניתן להחזירו ע"י למשחק רק אם יש משולש פנוי. במידה והשחקן לא הצליח להכניס את הכלי למשחק, התור עובר ליריבו, רק כאשר השחקן מצליח להכניס את כלי המשחק ללוח, הוא יכול להמשיך בהזזה של שאר הכלים.

מה זה דאבל? כאשר בקוביות יש שני מספרים זהים, השחקן צריך להזיז את כלי המשחק ארבע פעמים.

זהו הבסיס הראשוני של משחק השש בש, על מנת להתרגש מהמשחק אנו מציעים לשחק על לוח שש בש מעוצב, נשמח מאד אם תצרו אתנו קשר על מנת לקבל הצעה ללוח שש בש למכירה בחנות או באתר, בטלפון: 03-6815110 או צרו קשר כאן