כלי הגשה מקרמיקה

עיצוב שולחן לחג או ארוחה חגיגית

אתם ניצבים בפני ארוחה חגיגית, התפריט כבר גובש, האוכל מתבשל בסירים או בתנור, הירקות מחכים בתורם לחיתוך לסלטים והקינוחים ממתינים בסבלנות במקרר. אך מה יהפוך את הארוחה מטעימה ונעימה לכזאת שהיא בלתי נשכחת? סידור ועיצוב השולחן יכול להפוך את הארוחה והאירוע לבלתי נשכחים. היום בעידן הפייסבוק והאינסטגרם, הצילומים של שולחן החג שלכם יקבלו לייקים ותגובות מהללות. נשמח לתת מספר טיפים פשוטים:

 

ליצירת קשר לחצו כאן

 

לצפיה במוצרים לחצו כאן

 

  • פמוטים ונרות – נרות מוסיפים לאווירה, יוצרים תחושה חמימה וחגיגית.
  • תפריט – תפריט מעוצב לכל סועד – ניתן להדפיס במדפסת הביתית את התפריט ולהדביקו לבריסטול – כל מנה תלווה בהסבר קצר על המרכיבים ואפשר ומומלץ להוסיף פירוש על המסורת של המנה.
  • מפיות -  אנו ממליצים על מפיות מבד, אך כיום ניתן למצוא גם מפיות נייר איכותיות, (עדיף גדולות), אפשר למצוא סרטונים ביוטיוב המלמדים על דרכים מעניינות לקיפול מפיות.
  • עציצים קטנים – במקום לקנות זרי פרחים יקרים אשר לא נשמרים בדרך כלל יותר משבוע, אנו ממליצים לפזר על השולחן מספר עציצים, את הצמחים ניתן לקנות במשתלה ולהעביר לכלי קרמי מהודר. לאחר הארוחה ניתן לשתול את הצמחים בגינה או בעציץ.
  • קראף או בקבוק זכוכית – טוויסט מעניין ליצירת אווירה חגיגית, הוא שימוש בקראף או בקבוק זכוכית לכל סוגי המשקאות(יין, מים, מיץ), הסעודה תיראה אחרת לחלוטין כאשר ייעלמו בקבוקי הפלסטיק מן השולחן.
  • שולחן קטן – מומלץ לארגן שולחן קטן לצד השולחן המרכזי, בדרך כלל השולחן עמוס בכלים ומאכלים כך שנוצרת צפיפות במרכז השולחן, ניתן לשים כלים אשר אינם נחוצים באופן זמני על שולחן העזר (מפיות נוספות, בקבוקי יין, כפות הגשה וכו')
  • שם וברכה – כל אורח ישמח לראות את שמו מתנוסס על גבי השולחן בתוספת ברכה, קביעת מקומות מראש יכולה לחסוך כאבי ראש למארחים ולאווירה טובה יותר בארוחה מכיוון שהמארח יכול לכוון מראש את הדינמיקה הפנימית בשולחן.
  • כלי הגשה מקרמיקה – בסופו של דבר, מה שיכבוש את תשומת ליבם של האורחים הם הכלים שעל השולחן, אנו ממליצים לערוך את השולחן בכלים נאים, אשר אינם מושפעים מטרנדים חדשים, אלא כלים מעוטרים אשר יעמדו לרשותכם שנים רבות.

אנו נשמח לעזור לתת טיפים נוספים ולבחור אתכם את הכלים המתאימים עבורכם, התקשרו אלינו בטלפון: 03-6815110 או צרו קשר כאן.